Saturday 29 September 2012

.:: ready ::.

Hidup di dunia ni semuanya pinjaman. Pinjaman yang diberikan oleh TUHAN kpd kita untuk merasa nikmat hidup di dunia milikNYA ini. Xde yg kekal, so bersedialah untuk hilang ape yang kite ada walaupun ianya sesuatu yg sgt kita sayang, sesuatu yg kite perlukan untuk bergantung hidup! Perlu bersedia n tabahkan hati.. Terima kasih YA ALLAH kerana meminjamkan kehidupan yang indah kepadaku. Aku bersyukur dgn pemberianmu! Jadikanlah aku insan yang sentiasa ingat kepadamu dan bersyukur dengan setiap pemberianmu. Tabahkanlah hati aku untuk menerima setiap dugaan Mu. Kuatkan lah aku sekiranya sesuatu yg KAU pinjamkan untuk aku akan KAU ambil dari aku, kerana aku tahu aku xberdaya dan xbersedia untuk menerima kehilangannya! Bantulah aku YA ALLAH, terimalah doaku hamba mu yang kerdil ini! amin Ya Rabbal Alamin!

No comments:

Post a Comment